A VÁCI BOLT ÜNNEPI NYITVATARTÁSA
dec. 16. szombat 8:30 - 12:00 / dec. 17. vasárnap 9:00-12:00  / dec. 23. szombat 8:30-12:00 / dec. 24. vasárnap Zárva

Kategórialista megnyitása

Vásárlási feltételek (ÁSZF)


I. Vásárlás a váci boltban vagy házhozszállítás csomagküldéssel

A megrendelt árut GLS csomagküldő szolgálattal juttatjuk el Önhöz 1-2 munkanapon belül vagy személyesen akár rendelés nélkül is megvásárolhatja a termékeket a váci boltban.

A termékek ténylegesen megtalálhatók és készleten is vannak a váci üzletben, ha valamelyik termék nincs készleten, a weboldalon jelezzük.
Ha esetleg egy termék időközben elfogyott és mégsincs készleten e-mail-ben tájékoztatjuk a megrendelőt.

A szállítás futárszolgálattal munkanapokon (hétfőtől - péntekig) 8-17 óráig történik.
A váci bolt nyitvatartási ideje: hétfő - péntek: 8:15-17:00  szombat: 8:30-12:00

Ünnepi nyitvatartás - váci bolt:
december 16. szombat  8:30-12:00
december 17. vasárnap 9:00-12:00
december 23. szombat  8:30-12:00
december 24. vasárnap Zárva


A csomagszállítás pontos napjáról a szállítást megelőző munkanap e-mailben értesítést küldünk Önnek, ez tartalmazza a csomagszámot is.

Amennyiben Önnek a szállítási nap és az időpont nem megfelelő, kérem a csomagszáma alapján egyeztessen a kiszállítás időpontjáról az általunk küldött szállítási értesítő e-mail-ben található GLS ügyfélszolgálati telefonszámon!
A vásárló kérhet egy konkrét szállítási napot, ezt a rendelés leadásakor a megjegyzés rovatba jelezheti!

Javasoljuk, hogy olyan címet adjon meg szállítási címként, ahol napközben (8-17 között) átvehető a megrendelt termék.
A csomag átvétele - ha utánvéttel kérte - fizetéshez kötődik (számlát az áruhoz mellékelten megtalálja a csomagoláson belül), tehát a küldemény átvételére megbízhatja munkatársát, szomszédját is.
Ha munkahelyére kéri a szállítást, kérjük, hogy a cég, vállalkozás nevét, címét is adja meg.
Ha a megadott címen kiszállításkor a futár nem talál senkit, hagy egy értesítőt vagy a megadott telefonszámon felhívja Önt.
A futár által otthagyott értesítőn és az általunk küldött e-mail-ben található csomagszám alapján Ön tud érdeklődni a csomagja után és a futárszolgálattal megbeszélni egy második ingyenes kiszállítási időpontot.

A kiszállítás zavartalansága érdekében a rendelés leadásakor kérem ügyeljen a pontos szállítási cím valamint rendszeresen használt e-mail cím és magyar telefonszám pontos megadására!
 

A csomag átvételekor, mielőtt aláírja a csomag átvételét igazoló dokumentumot, szíveskedjen alaposan leellenőrizni a kapott csomag sértetlenségét!
Amennyiben bármilyen külső sérülést (horpadás ,szakadás stb.) észlel, szíveskedjen jegyzőkönyvet felvetetni a csomag átadójával, mert csak ebben az esetben tudjuk elfogadni az ebből eredő reklamációt, panaszt!

Törékeny árut a csomagátvételt követően azonnal át kell néznie a vevőnek és legkésőbb 1 napon belül (24 órán belül)  jeleznie felénk ha szállítás közben megsérült vagy eltört a termék, különben törésre reklamációt később nem tudunk elfogadni!

A csomagot csomagátvételt követően azonnal át kell néznie a vevőnek és legkésőbb 1 napon belül (24 órán belül) jeleznie felénk, ha hiányosságot vagy esetleg eltérést észlel a rendeléshez képest, későbbi reklamációt ezzel kapcsolatban nem tudunk elfogadni!

A számla meglétét a csomag felbontásakor kérem leellenőrizni és amennyiben nem találja, az átvételt követő 1 napon belül (24 órán belül) szíveskedjen felénk jelezni, mert későbbiek folyamán már csak díj ellenében tudunk számlamásolatot küldeni.

Az eredeti számlát minden esetben beletesszük a csomagba, amennyiben valamilyen oknál fogva később hiteles másolatra van szüksége, azt díj ellenében tudunk postán küldeni, aminek a díja 800 Ft + ÁFA, melyet előreutalással kérjük kiegyenlíteni. 


II. Fizetési módok és szállítási idő

Utánvét:
Utánvétes fizetési mód esetén a csomag átvételekor kell fizetni egy összegben a futárnak.
Ha a rendelés munkanap délelőtt 11 óráig megérkezik és minden termék készleten van, akkor a csomag a következő munkanap általában kiszállításra kerül.

A pontos szállítási napról, a szállítást megelőző munkanap e-mail-ben értesítést küldünk.

Előreutalás:
Előreutalásos fizetési mód esetén a csomag kiküldése előtt előre el kell utalni az összeget a Bercse Kft. bankszámlájára.
A bankszámlaszámot nyitvatartási időben a rendelési napon, nem nyitvatartási időben a következő munkanapon küldjük el a rendelésben megadott e-mail címre.
Ha már vásárolt korábban cégünknél előreutalásos fizetési módot használva, kérjük ne utaljon, addig amíg nem kap még egy megerősítő e-mailt bankszámlaszámmal!
Utaláskor a megjegyzés rovatba legyen szíves a számlázási nevet és a megrendelési azonosítót is feltüntetni.

Ha a pénz munkanap délelőtt 11 óráig megérkezik a bankszámlánkra akkor a csomag a következő munkanap kiszállításra kerül, ha 11 óra után érkezik meg a pénz, akkor valószínűleg 1 munkanappal később kapja meg a csomagot.
A pénz beérkezése banki nyitvatartási időben az utalástól számítva 4 óra is lehet.

A pontos szállítási napról, a szállítást megelőző munkanap e-mail-ben értesítést küldünk.


Készpénzes fizetés:
Amennyiben üzletben történő átvételt választja, akkor az áru átvételekor az üzletben kell készpénzben kifizetni a megrendelt áru értékét, természetesen ebben az esetben szállítási költséget nem kell fizetnie.

Bankkártyás fizetés:
Személyesen a váci üzletben van lehetősége bankkártyával fizetni. Csomagküldés esetén a futárnál nem lehetséges bankártyával fizetni!


Csomagküldés szállítási díjak törésgaranciával (GLS)

Szállítási díj utánvéttel : 1690 Ft
1 munkanapos szállítás törésgaranciával

Szállítási díj előreutalással: 1690 Ft
1 munkanapos szállítás törésgaranciával


Minimum rendelési összeg a csomagküldéshez:  3000 Ft + szállítási díj (1690 Ft) = 4690 Ft
Ezen összeg alatt csak személyesen a váci boltban lehet vásárolni!
 

Terméket csomagban GLS-sel küldünk ki, postai levélben nem.

Értékhatár alatt nem küldünk ki terméket, ha telefonálnak a telefonban is ezt fogjuk mondani.

 

Törésgarancia

A termékeket a lehető leggondosabban csomagoljuk, de ha esetleg a szállítás közben mégis megsérül valamelyik termék, akkor azt kicseréljük vagy visszautaljuk az árát.
 

Egyéb szállítási információk

A megrendelést ha egy mód van rá egy csomagba tesszük, de ha a terjedelem vagy a súly miatt nem fér egy csomagba a szállítási díj változik, ha változik, a rendelés leadása után e-mail-ben tájékoztatjuk!

Befőttes - szörpös - ivóleves üvegek szállítási díja a csomagolás munkaigényessége és a törékenység miatt feláras csomagonként + 500 Ft.

Üvegárut csomagolással együtt 20 kg-ig teszünk egy csomagba.
Befőttes - szörpös - ivóleves üveget csomagban csak előreutalás után küldünk ki vagy személyesen a váci boltban lehet megvásároni, utánvéttel nem küldjük ki!

A szállítási díjak Magyarországon belüli szállításra vonatkoznak, külföldre nem küldünk csomagot.


III. Rendelés a webáruházban

A webshopban regisztráció nélkül vásárolhat.

A megvásárolni kívánt termék(ek)et a kosárba gomb megnyomásával a kosárba kell tenni és utána egy adatlap kitöltésével le tudja adni a rendelést.
A kiszállítás zavartalansága érdekében a rendelés leadásakor kérem ügyeljen a pontos szállítási cím valamint rendszeresen használt  e-mail cím és telefonszám pontos megadására!
Kapcsolatot a vásárlóval e-mail-ben tartunk, a telefonszám a csomagkiszállítás miatt a futárnak szükséges!

Vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, amely a szállítási díjat nem tartalmazza.
A vételár, valamint a szállítási díj tartalmazza a mindenkori aktuális általános forgalmi adót is.

Megrendelést csak webáruházon keresztül vagy e-mail-ben fogadunk el félreértések elkerülése végett, ezért rendelést telefonon nem áll módunkban felvenni!

Megrendelés akkor lép életbe, ha online rendelését e-mailben visszaigazoljuk.

Megrendelés és a visszaigazolás nyelve: magyar.

Személyes átvétel esetén a megrendelt árut a visszaigazolás után 1 munkanapig tároljuk, ha addig nem jönnek érte vagy nem jelzik, hogy később jönnének utána a megrendelést automatikusan töröljük!
Természetesen amennyiben a megrendelést később szeretné elvinni, megrendeléskor kérem a megjegyzés rovatba jelezze.
Ha esetleg mégsincs készleten egy termék amellyet személyes bolti átvétellel vagy csomagküldéssel megrendelt, e-mailben jelezzük.

Nem lakossági mennyiségű megrendeléseket csak előreutalás után tudjuk teljesíteni, mert már több megrendelő nem vette át utánvéttel a megrendelt termékeket! 
 

Ha egy termékhez oda van írva, hogy színe vagy mintája szállításonként változhat és a vásárló nem jelzi külön, hogy milyen színt vagy mintát kér, vagy nem jelzi, hogy csak a képen látható szín megfelelő, azt a színű és mintájú terméket küldjük, ami éppen raktáron van!

Megrendelés mint szerződés

A webáruházban található termékekre leadott megrendelés véglegesítésével a vásárló egy írásba foglalt szerződést köt.

Jelen szerződés a megrendelés jóváhagyásával lép hatályba és a megrendelés teljesülésével zárul le.
A jóváhagyás a megrendelést visszaigazoló e-mail megérkezésével történik meg.
A felek között elektronikus úton megkötött szerződés írásban kötött szerződésnek minősül. A megkötött szerződéseket iktatjuk, ezek utólag hozzáférhetőek lesznek. 
A webáruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Amennyiben azonban technikai hiba miatt téves ár jelenik meg, az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon vagy e-mailben megkeressük Önt, és az egyeztetés utáni megrendelést tekintjük véglegesnek.
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet szabályozza.


IV. A vásárlástól való elállás joga

1./A 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezik a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésről, ennek keretén belül az elállási jogról.

E rendelet szerint:
1.§ : E rendeletben foglaltakat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésekre kell alkalmazni.
4.§ 2.pont: A fogyasztó a Ptk.-ban meghatározott fogyasztó.
Ptk 8:1.(1) 3.pont alapján: A fogyasztó: szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenységekörén kívül eljáró természetes személy.

A rendeletben szabályozott elállási jog a távollevők között létrejött szerződés alapján történő, jelen esetben a webáruházon keresztül történő vásárlásra vonatkozik.

- Nem vonatkozik az elállási jog a boltban történő vásárlás esetére
- Nem vonatkozik az elállási jog, ha a megrendelő nem Ptk. szerinti természetes személy (pl.társas-, vagy egyéni vállalkozás, egyéni cég).
- Nem vonatkozik az elállási jog, a külön a vevő kérésére rendelt nagyobb, nem lakossági mennyiségű megrendelésekre. (Korm. rendelet 29.§ (1) c.pont


2./A Fogyasztó jogosult a megrendelést követően, de még a kiszállítás előtt a vásárlástól elállni. 
Ezt az igényét jelezni szükséges: telefon, E-mail, levél. Ebben az esetben a fogyasztót semmilyen költség nem terheli.
Nem tartozik az elállás jog körébe a kiszállított csomag átvételének (pl.pénzhiány) megtagadása. 
Ebben az esetben a csomagszállítással kapcsolatos költségek megtérítésére igényt tartunk.


3./ A Fogyasztó az áru átvételét követő 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. 

Ha a Fogyasztó élni kíván az elállás jogával, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a Bercse Kft részére: 
a.) postai úton: 2600. Vác, Köztársaság út 6. címre vagy 
b.) elektronikusan küldött levélben: bercsekft@gmail.com e-mail címre.

A fogyasztó határidőben él az elállás jogával, ha a fent megjelölt (áru átvételét követő 14 naptári napon belül) elküldi az elállási nyilatkozatát Bercse Kft részére.
Bercse Kft minden esetben e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Fogyasztó viseli az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket, egyéb költség a Fogyasztót nem terheli.

Amennyiben elállási nyilatkozat nem kerül elküldésre, vagy nem érkezik meg határidőben a visszaküldött árut nem tudjuk átvenni.
Csak az elállási nyilatkozatban megjelölt feladótól visszaküldött csomagot veszünk át.

Utánvéttel küldött, bérmentesítés nélkül feladott csomagot nem tudunk átvenni.


4./ Amennyiben a Fogyasztó él az elállás jogával, akkor az elállási nyilatkozat elküldését követően legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 naptári napon belül köteles az 5.pontban megjelölt címre elküldeni a terméket.(Nyilatkozat minta az 1.sz mellékletben található)

5./ A visszaküldeni kívánt árut (amennyiben nem volt használva, alkatrész esetében beszerelve) eredeti csomagolásban, összes tartozékaival, megfelelően csomagolva sértetlen állapotban, csomagban vagy személyesen az alábbi címre kérjük eljuttatni: 
Bercse Kft. 2600.Vác, Köztársaság út 6.

A visszaküldött áru értékét a az elállás közlésétől számított 14 napon belül a Fogyasztónak járó összeget a Fogyasztó által igénybevett fizetési móddal megegyező módon visszatérítjük. 

Amennyiben bankszámlára kéri, vagy nem arra a bankszámlára amelyikről előreutalás esetében utalt, kérjük közölje az elállási nyilatkozatában, vagy a csomagban a visszaküldött áruhoz mellékelve azt a bankszámlaszámot amelyikre az utalást kéri teljesíteni.

A visszaküldött csomag felbontásakor minden esetben videó felvételt készítünk a visszaküldött termékről a későbbi félreértések elkerülése miatt.


Csere

Gyári hiba esetén a jogszabálynak megfelelően cseréljük a terméket vagy ha nem tudjuk visszautaljuk a termék árát.

Csere esetén is a vásárló feladata és költsége a termék visszaküldése!

Gyári hiba tényét írásban vagy telefonon minden esetben előre közölni kell velünk, mert csomagot előzetes írásos vagy telefonos megbeszélés után veszünk csak át, megbeszélés nélkül csomagot nem tudunk átvenni!

Téves rendelés, vagy bármilyen más okból eredő csere esetén nem áll módunkban utánvétes vagy bérmentesítés nélkül (portósan), feladott csomagot átvenni! 

A gyártó vagy az importör megvizsgálja a reklamáció jogosságát, ezután cseréljük a terméket.


V. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

1. Kellékszavatosság
a) Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
A Vásárló a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a
Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
b) Milyen jogok illetik meg a Vásárlót kellékszavatossági igénye alapján?
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a
Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a
kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy a Vásárló igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a
hibát a Szolgáltató költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a
szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha
az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
c) Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló a kellékszavatossági igényét?
A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől
számított 2 hónapon belül közölni. Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított
2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
d) Kivel szemben érvényesítheti a Vásárló a kellékszavatossági igényét?
A Vásárló a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
e) Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított 6 hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs
egyéb feltétele, ha a Vásárló az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta. A teljesítéstől számított 6 hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
a) Milyen esetben élhet a Vásárló a termékszavatossági jogával?
A termék hibája esetén a Vásárló - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
b) Milyen jogok illetik meg a Vásárlót termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
c) Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
d) Milyen határidőben érvényesítheti a Vásárló a termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
e) Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti a Vásárló termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania.
f) A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Szolgáltató felhívja a Vásárlófigyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt
egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése
esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval
szemben érvényesítheti.

3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Kormányrendeletben meghatározott termékek tekintetében a Szolgáltatót jótállási kötelezettség terheli. A jótállási kötelezettség a jótállási jeggyel érvényesíthető.
a) Milyen esetben élhet a Vásárló a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén a Szolgáltató jótállásra köteles.
b) A Vásárlót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállási időtartam 1 év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a termék Vásárló részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, úgy az üzembe helyezés napján kezdődik.
A Vásárló kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy a Vásárló igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.
c) Mikor mentesül a Szolgáltató a jótállási kötelezettsége alól?
A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Szolgáltató felhívja a Vásárló figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Ha a vásárló a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, amennyiben a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.


VI. Panaszkezelés

1. A Vásárló a Szolgáltató, illetve a Szolgáltató érdekében vagy javára eljáró személyeknek a termék forgalmazásával,
illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó
panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval az ÁSZF VII. fejezetében megjelölt elérhetőségeken.
2. A szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel.
3. Az írásbeli panaszt, illetve a jegyzőkönyvbe foglalt szóbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezést követő 30 napon belül írásban érdemben megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.
4. A panasz elutasítás esetén a Vásárló a panaszával alábbi szervekhez fordulhat:
a.) Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság. 1088.Budapest, József krt.6. Tel.: 06-1-459-4800
b.) Fővárosi, megyei Békéltető Testületek:
Bercse Kft székhelye szerinti Békéltető Testület címe:
Pest megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

További megyei, fővárosi Békéltető Testületek elérhetőségei a 2.sz. mellékletben találhatók.   

5. A békéltető testület hatáskörébe tartozik a Vásárló és a Szolgáltató közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

6. Irányadó jogszabályok: 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről, 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről; 45/2014.(II.26) Kormányrendelet a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól; 
151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról.


VII. Elérhetőség, cégadatok

Bercse Kereskedelmi Kft. Konyhafelszerelés Webáruház és Bolt

Cím: 2600 Vác, Köztársaság út.6.
Telefon: 06-27-317-610
Mobil: 06-20-217-6367
E-mail: bercsekft(kukac)gmail.com
Cégjegyzékszám: 13-09-066098
Adószám: 10793750-2-13

A váci bolt nyitvatartása: hétfő - péntek: 08:15 - 17:00 | szombat: 08:30 - 12:00

Webáruház ügyfélszolgálat: hétfő - péntek: 9:00-16:00   Szombaton nincs webáruház ügyfélszolgálat!
Ezen időponton kívül érkezett kérdésekre, reklamációra a következő munkanapon, munkaidőben e-mailben válaszolunk.
 

1. számú melléklet

Elállási nyilatkozatminta

Nem kötelező a nyilatkozatmintát használni, bármilyen formában elküldhető a nyilatkozatmintán szereplő adatok feltüntetésével.
 
(csak a szerződéstől való elállási esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett: Bercse Kft 2600.Vác, Köztársaság út 6. 
- telefonszáma: 06-27-317-610, 06-20-217-6367            
- elektronikus levelezési címe: bercsekft@gmail.com


Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom  elállási jogomat  az alábbi
termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………

Csomag (áru)átvétel időpontja: ……………………………………………………………….............................................

A fogyasztó neve: …………………………………………………………………………………………………....................

A fogyasztó címe: …………………………………………………………………………………………………....................

Számla száma:…………………………………………………………………………………


Kelt: ………………………………………


A fogyasztó aláírása: ………………………………………………
(kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

 

2. melléklet
A Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu

 

Bezár
Most minden feliratkozónk
Süteménykiszúró formát vagy mintás fakanalat
kap rendelése mellé!
Iratkozzon fel most hírlevelünkre, rendeljen tőlünk bármilyen értékben december 29-ig, és rendeléséhez egy süteménykiszúró formát vagy egy mintás fakanalat adunk ajándékba!
Egy feliratkozó összesen 1 db süteménykiszúró formát vagy 1 db mintás fakanalat kaphat, amit a képeken látható 10 fajtából véletlenszerűen választunk. Az ajándék a váci boltban személyesen is átvehető. A megadott adatok kezelése az adatvédelmi nyilatkozatunknak megfelelően történik.
Bezár